Türk Kızılayı Kariyer İş İlanları sitesinde yayınlanan ilana göre; Kızılay bünyesine Dijital Medya Uzmanı ve Stratejik İletişim Uzmanı alanlarında personel alınacak. İki farklı ilanın da başvuru şartları arasında KPSS şartı aranmamaktadır. İşte detaylar…
1-) DİJİTAL MEDYA UZMANI BAŞVURU ŞARTLARI
Lisans mezunu, tercihen (İİBF, İletişim Fakültesi vb.), diğer ilgili lisans bölümleri,
İyi düzeyde İngilizce bilgisi olan (okuma, yazma ve konuşma),
Tercihen ilgili alanda en az 3 yıl deneyim sahibi,
Kurumsal sosyal medya yönetimi bilgisi ve deneyimi,
Canva, Capcut ve İos görsel işitsel uygulamalarını iyi derecede kullanabilen,
Lightroom, Snapseed gibi mobil görsel tasarım programları konusunda tecrübeli,
Dijital, sosyal ve mobil dünyanın dinamiklerini bilen, gelişmeleri takip eden,
Sosyal Medya trendlerini takip eden ve kendini sürekli güncel tutan,
Dijital medya planlama ve sosyal medya reklam yönetimi hakkında tecrübeli,
Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, vb. platformlarda içerik paylaşım tecrübesi olan,
İnfluencer marketing ve Performance Marketing hakkında tecrübeli,
Sosyal medya platformlarının teknik özelliklerine hâkim,
Kurumsal sosyal medya yönetimi bilgisi ve deneyimi,
İş birliği ve takım çalışmasına yatkın,
Etik kurallara uyan,
Etkili İletişim becerisine sahip,
Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
Zamanı etkin kullanabilen ve sonuç odaklı,
Dokümantasyon ve raporlama bilgisi olan,
Değişime açık, kavramsal düşünme yeteneği gelişmiş,
Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 1 yıl tecilli (erkek adaylar için)
Seyahat engeli bulunmayan,
Tercihen B sınıfı sürücü belgesine sahip aktif araç kullanabilen.
GÖREV TANIMI
Dijital Medya Yönetimi
Türk Kızılay dönemsel, kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerin belirlenmesine katkı sağlanması,
Dijital medya kanallarının stratejisinin belirlenmesi çalışmalarında görev alınması,
Dijital medya içerik yönetiminin yapılmasının/yaptırılmasının sağlanması,
Dijital medya kanallarının takibi ve anlık aksiyon alınmasının sağlanması,
İçerik Yönetimi ve Marka Denetimi
Marka varlıklarının kullanımına ilişkin düzenli/anlık uyum denetimlerinin gerçekleştirilmesinin sağlanması,
Marka İletişimi Yönetimi
Kurumsal Marka performansının ve iletişim kanallarının performansının ölçümlenmesi ve raporlanmasının sağlanması,
360 Derece İtibar Yönetimi
Lider iletişim taleplerinin iletilmesi,
Lider İletişimi planlamasının gerçekleştirilmesinin sağlanması,
Proaktif iletişim danışmanlığının gerçekleştirilmesinin sağlanması,
Kriz iletişimi ve itibar yönetimine konu olabilecek maddelerin Türk Kızılay İletişim Merkezine taşınması,
Kampanya Yönetimi
Kurum içi ve dışında kampanya iletişim çalışmalarının ilgili İş Ortakları koordinasyonunda gerçekleştirilmesinin sağlanması,
Gönüllülük Platformlarının Yönetimi
Gönüllü platformlarının iletişimi süreçlerinin yönetilmesi, izlenmesi, değerlendirilmesi ve geliştirilmesi süreçlerine katkı sağlanması.
Dijital Medya Uzmanı Başvuru Ekranı
Lisans mezunu, tercihen(İİBF, İletişim Fakültesi vb.), diğer ilgili lisans bölümleri,
İyi düzeyde İngilizce bilgisi olan(okuma, yazma ve konuşma),
İyi düzeyde MS Office ve Office 365Uygulamaları bilgisi olan,
Tercihen ilgili alanda en az 3 yıl deneyim sahibi,
İmaj – marka – iletişim yönetimi bilgisine sahip,
Protokol uygulamaları bilgisi olan,
Halkla ilişkiler yaklaşımına sahip,
Medya platform bilgisi olan,
Medya ve iletişim stratejisine sahip,
İş birliği ve takım çalışmasına yatkın,
Etik kurallara uyan,
Etkili İletişim becerisine sahip,
Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
Zamanı etkin kullanabilen ve sonuç odaklı,
Dokümantasyon ve raporlama bilgisi olan,
Değişime açık, kavramsal düşünme yeteneği gelişmiş,
Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 1 yıl tecilli (erkek adaylar için),
Seyahat engeli bulunmayan,
Tercihen B sınıfı sürücü belgesine sahip aktif araç kullanabilen.
GÖREV TANIMI
Medya Yönetimi
· Türk Kızılay dönemsel,kısa, orta ve uzun vadeli medya ile ilişkiler stratejilerinin belirlenmesiKonvansiyonel medya kanallarının stratejisinin belirlenmesi için gerekliçalışmaların sağlanması,
· Basın Bülteni ve basın açıklamalarının içerik kontrolünün yapılması / bilgi notu hazırlanmasının sağlanması,
· Kurumsal PR aktivitelerinin gerçekleştirilmesinin organize edilmesi,
· İletişim ajansı ile yıllık ve dönemlik planların hazırlanması ve yürütülmesinin organizasyonu,
360 Derece İtibar Yönetimi
· Lider iletişim taleplerinin iletilmesinin sağlanması,
· Lider İletişimi planlamasının gerçekleştirilmesinin sağlanması,
· Proaktif iletişim danışmanlığının gerçekleştirilmesi,
· Meydana gelen krizin etki analizlerinin; ilgili durumlarda Dernek paydaşlarının dahil edilerek gerçekleştirilmesi ve iletişim planının hazırlanmasının sağlanması,
· Türk Kızılay markasını olumsuz etkileyecek olası krizleri öngörerek proaktif olarak, ilgili durumlarda Dernek paydaşlarının dahil edilerek kriz iletişim planlamalarının yapılmasının organize edilmesi,
· Kriz iletişimi ve itibar yönetimin ekonu olabilecek maddelerin Türk Kızılay İletişim Merkezine taşınması,
· Tüm yapılarla iletişim kurularak olası kriz başlıklarının düzenli olarak hazırlanması,
· Kriz İletişim planlarının hazırlanması ve yaygınlaştırılması,
· Kriz iletişim eğitimlerinin içeriklerinin hazırlanması ve yaygınlaştırılması.
Stratejik İletişim Uzmanı Başvuru Ekranı
GÜNDEM
26 Aralık 2024SPOR
26 Aralık 2024GÜNDEM
26 Aralık 2024SPOR
26 Aralık 2024SPOR
26 Aralık 2024GÜNDEM
26 Aralık 2024GÜNDEM
26 Aralık 2024